onsdag 7 juli 2010

Informellt mingel

Det senaste seminariet avslutades med att många konstaterade att det är i Bryssel fighten ska tas. Vi ska ha ett undantag så att de ideella föreningarna slipper momsen, så är det bara.

Vi har också hunnit med att vara nere i parken och provat på lite idrotter. Jag kan lova att 5-6-åringarna var bättre än mig på trampett. Tur att ingen var där och tog någon bild. Eller förresten, har ni bild på mig när jag utövar konster på gräsmattan utlovar jag någon slags belöning.

Nu blir det informella möten och prat om idrottens framtid hela kvällen. Vi återkommer med en resumé och sammanfattning samt en analys av kvällens fotbollsmatch.
Hört: Niklas Strömstedt sjunga upp. Lät sådär.
Sett: Tyvärr inte innebandymatchen mellan politikerna. Den var samtidigt som första seminariet. Lär enligt rapporter varit underhållande.
Känt: Många politikers engagemang för idrotten.

/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar